My First Blog’s Post…………

Posted: September 8, 2010 in MY LIFE

assalamualaikum w.b.t…

actually nie 1st time aku menulis… so klu da salah silap 2 senyap2 sudah or tegur2 la k.. adoyaaiii, xtaw nk tulis ape la plak.. hurmm… okee.. arineh kan dah 28 ari pose, so aku nk gak wish SELAMAT HARI RAYA kat korang.. sape2 je yang terbuka aku pnya blog neh harap follow la erk..

actually blog neh wujud stelah hati aku 90% hancur disebabkan terlalu percayakan cinta.. memang sial giler n hampeh la… smpai aty dya curang ngan aku stelah aku pecayakan dye 100%.. dye ingt aku xtaw.. aku bnyk info la wei.. stkat nk block fb aku?? ko x bleh tipu aku laa!!! ingt aku bodo?!!! heh!!! ops!! ter’over’ la plak.. hihi..mybe cm2 kot ang prangai ko an.. lantak ko lah..

Blog neh aku wat untuk aku luahkan perasaan aku n apa2 yang aku rasa nk tulis, aku tulis jer.. kepada awek2 kt luar sana yang nak berkenalan n jd awek bru aku buleh private msg no phone, ic, kad atm n no pin… 2 sory la erk.. aku x percaya cinta dah skrang… mybe bla tiba masa bru aku carik kot… tp rasanya lambat lg la.. huhuhu…

Geraaammmmm!!!!! sngt… btw.. life must goes on… If u’re heartbreaker then i will be swordbreaker… hehehe.. CINTA adalah mainan syaitan…. love is caring??suck!! i dunno la.. u dont even care bout me… but frendship is infinities.. dat for sure.. tengs kepada member2 aku yang bg sokongan kat aku… huhu.. apepon.. aku harap ko bahagia la ngan diaa..

p/s : hope lepasneh aku berjaya jadi individu baru…😉

Leave a Reply

