Best ari nie..!!!! tp ada jgk yang menyakitkan ati.. huh~

Posted: September 25, 2010 in MY LIFE

Assalamualaikum… sudah lama erk aku x post.. biasa la sibuk sikit.. peminat ramai.. anak bini lagi.. hehe.. nie pon gna beruk band my frenz ja.. nnt aku beli satu senang skit..hahaa… Raya pon dah nk abes.. so sapa yang xdapat duet raya dr aku lg 2.. mai minx cepat2 sblom habes tarikh.. hahaha.. mnx maap la ek.. aku pon pokai doe.. huhuhu.. klu korang nk derma kt aku lg bagus.. hihi…

what?? korang nk taw aku bez sbb pa?? hurmm.. oke la.. (perasan lebih la pulak aku neh.. hehe.. whateverlah..) banyak yg beznya.. dri sampai ke unisza lepas raya 2.. x leh nak kira… hehe… contoh yang bez adalah macam minggu nie.. ada test sajarah, exam ptengahan sem arab ngan english.. math bru ja lepas.. programming ngan ict bla ntah.. x sabar plak rasanya.. hahahahahhahaha…

aku bru ja balek dr keluar pegi beraya rumah lecturer ICT ngan mmber2 td.. bez la jgk.. sbnarnya aku x prepare pon nk update blog neh.. 2 yang merapu skit 2.. sory ek.. hehe.. yg menyakitkan ati?? hahaha.. xde pape sngt.. biasa la manusia.. x semua oke di mata kita kn.. klu korang nk taw lebih lanjut, teliti la statement aku neh… bhahaha…

“dont ask me to catch u if u never intend to be mine!! suck~”

kenapa aku lak yg jd mangsa neh?? x paham laaaa…!! stop it all please!! tired oredy with dis life.. i wan to change.. love is wonderful but when the time comes, it horrible!!!! too horrible..!!!!

got to study!!! see ya.. thx read dis nonsense post.. huhu

Comments
  1. hinata says:

    nak duit raya… hari 2 kata kat aku nak bg… x bagi2 pun…. =P
    honestly, aku suka design blog ang… smart…

    • Zaim Nagase says:

      haha.. tnggu taon2 depan.. aku kawen t aku bg ang.. hehehe…
      so, klu nak, tlong2 cari sat.. keh3..
      well.. tngk ar sape owner dya.. zoro x gitu.. hehe…
      nway.. thnks.. t ada masa aku ajaq ang naaa… ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s